پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ 19 September 2024
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۶۷۹۱

مجلس وضعیت مدیریت شرکت هفت تپه را تعیین می کند

مجلس وضعیت مدیریت شرکت هفت تپه را تعیین می کند
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی، گفت: هفته آینده جلسه تعیین تکلیف مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مجلس برگزار خواهد شد.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی؛ علی رغم ابلاغ حکم خلع ید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و صدور سند قطعی این شرکت به نام وزارت صنعت، معدن و تجارت طی روزهای گذشته، اما تاکنون هماهنگی‌های لازم برای تقبل مدیریت مجموعه هفت تپه صورت نگرفته است. 

کعب عمیر اشاره به گفتگو با وزرای صمت، اقتصاد و مدیرعامل سازمان ایدرو در خصوص تعیین تکلیف مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: سازمان ایدرو در خصوص پرداخت هزینه‌ها و مطالبات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مشکلاتی دارد که باید با تصمیم نهایی متولیان این سازمان و وزرات صمت مدیریت این شرکت تعیین تکلیف شود. 

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور در سفر اخیرش به استان خوزستان وزیر اقتصاد را مکلف به تعیین تکلیف مدیریت شرکت هفت تپه کرده است. 

نماینده شوش خاطرنشان کرد: هفته آینده با دعوت و هماهنگی‌هایی که صورت داده‌ایم جلسه‌ای با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس، وزرای اقتصاد و صمت، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیر عامل سازمان ایدور در جهت تعیین تکلیف مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

پیجر همه جا، از اتاق کودک تا میز کافه و رستوران

چه کسانی از پیجر استفاده می‌کنند؟

در گفت‌وگوی فراز با «علی بهشتی نیا»، کارشناس آموزشی بررسی شد

مخاطرات اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت مدارس به اتباع افغانی

زندگی